Provoz firemního stravování

Provoz firemního stravování


Není pochyb o tom, že prezentace na internetu je dnes důležitá pro každou firmu. Koneckonců, právě zde potenciální zákazníci hledají své prodejce. Již dávno je totiž pryč doba, kdy se jakákoliv firma hledala v telefonním seznamu. Ty dnes již prakticky neexistují, nikoliv nejméně proto, že fyzické osoby již nejsou tak ochotny zveřejňovat svá soukromá telefonní čísla a adresy.

zaměstnanci v jídelně

To platí pro všechny firmy. Příkladem může být internetová stránka http://www.arter.cz, což je web firmy, který provozuje firemní stravování. Co vše by ale na takovéto internetové stránce mělo být?

V první řadě je to samozřejmě kontakt jak na majitele, tak na provozovatele, v případě, že se jedná o dvě rozdílné osoby. Měl by zde být jak telefon, tak e-mailová adresa, kde mohou zákazníci zadat svou objednávku a kam také mohou zasílat případné dotazy.

Dále by tam měla být jasně vyznačena oblast působnosti firmy. Je totiž jasné, že například nebudou zavážet jídlo z Brna do Aše. Měly by zde být vytyčeny jasné hranice. Ideální je, pokud je zde vypsán seznam obcí, kam je možné jídlo zavézt.

Je také dobré uveřejnit jídelníček, aby objednavatel věděl, co přesně jeho zaměstnanci dostanou, a hlavně co on si za své peníze kupuje. Dobré také je upozornit, zda je možnost výběru z více jídel, a kdy je potřeba tento výběr udělat.

jídlo na stole

A to nás přivádí k dalšímu bodu. Tím je ceník. Ten by měl být vždy aktuální. Uvedena by měla být jak cena s DPH tak bez něj. To je důležité, neboť cena bývá pro zákazníka obvykle tím nejdůležitějším kritériem. Pokud ji nebude vědět, je možné, že se nebude dále pídit a raději si tuto službu objedná jinde.

Jak je vidět, je toho poměrně dost, avšak je to důležité proto, aby byla ona firma úspěšná. A o to jde především.