V tomto krátkém seznamu si ukážeme několik vlastností, které by měl každý SEO expert mít, aby se vám nejen líbil, ale aby hlavně dělal to, oč ho požádáte.
Je velice lehké ztratit se v nepřeberném množství informací. Přesně proto je nesmírně důležité, abyste měli důvěru ve svého experta, že se alespoň on neztratí. Měl by vědět, co se děje nového, na co se přichází, co za nástroje se používá, co je dobré a co špatné, na co je studie a na co ne. Všechno chtějte ukázat na číslech a výsledcích. Doporučení, empirická data a třískat bičem.
Spousta expertů, když se je zeptáte na něco specifického, začne mumlat cosi o tom, že to je „příliš odborné a že to nejde jen tak lehce vysvětlit.“ Něco vám sdělíme – pokud vysvětlíte u soudu obviněnému nejen všechny důsledky ukončení trestního stíhání, ale také uložené sankce a případně následky uložení sankce v trestním řízení na jeho budoucí život, zvládne expert na SEO vysvětlit, proč dělá to, co dělá. A pakliže to nedokáže a neví si rady, čichejte nějakou čertovinu, protože kdo neví, co dělá, moc toho dobře neudělá. Hlavně se nenechte zmást – dokud to nepochopíte, tak ho otravujte. Protože je to dobré i pro vás. Když se vás někdo zeptá, co se vlastně děje na vaší stránce, měli byste schopni mu to popsat. Přeci jen je to součást vašeho majetku, je tam vaše jméno. Vy jste odpovědní za image, https://doc.nette.org/cs/2.4/images kterou vám seo vylepšuje či zhoršuje.
SEO expert by měl být profesionál, lidumil s ocelovými nervy a zároveň by měl být schopen své služby ocenit rozumně a vzhledem k tomu, co všechno bude na klientovu projektu dělat. Pakliže je to sice lidumil na první pohled a má pěkný přístup k práci, ale je drahý jak blázen, tak asi vám to nebude nic moc platné.
Na všechno chtějte čísla a data. I na ty data.